keskiviikkona, lokakuuta 18, 2006

Blogi alkaa tästä, elämä alkoi 35 vuotta sitten

Tänään on ensimmäinen päivä sen jälkeen, kun kerroin vaimolleni haluavani erota.

Tämä on blogini, jonka tarkoitus on suojella viattomia, kun opettelen käyttämään itseäni.

Minä käsittelen tunteitani sanojen kautta. Olen syvästi kiitollinen niille ihanille ihmisille, jotka ovat minua kuunnelleet ja minulle puhuneet. Häpeän sitä miten olen osaa teistä tahtomattani satuttanut.

Olen ylpeä siitä, miten paljon olen onnistunut korjaamaankin. Haluan korjata vielä paljon, mutta se ei ole tämän päivän asia.

Pitäisikö alkaa hommata kämppää, kertoa pomolle (helvetin hyvä pomo) vai vain tehdä töitä. Vaihtoehdot on hyvästä.

1 kommentti:

Kaura kirjoitti...

Tervetuloa mukaan blogiväkeen! Ihminen tulee maailmaan ilman käyttöohjetta ja sitten sitä funkkaamista joutuu opettelemaan loppuikänsä :-)